22 lipca, 2013

Liebster Awards & The Versatile Blogger.

To moja pierwsza nominacja, za którą chciałam bardzo podziękować anthony.
Nie jestem pewna, czy wszystko zrobię dobrze, więc tak czy inaczej proszę o wybaczenie.:D

PYTANIA:
1. Czo tam?
A lajtowo. Wakacje w końcu. Siedzę i piszę xd

2. Co lubisz robić, gdy aktualnie nic nie robisz?
Gdy nic nie robię, lubię leżeć w moim fioletowym łóżku i odpoczywać. Ewentualnie dobra książka do tego :D

3. Co Cię na nakłoniło do założenia bloga?
Potrzeba pokazania reszcie świata moich wypocin + wena twórcza w dużych ilościach

4. Dlaczego taka tematyka?
Uwielbiam HP, a ostatnio (z jakieś poł roku już będzie xd) również paring Sevmione. Ot, taki odpał. 

5. Jaki jest Twój ulubiony aktor ♂.
Mam nadzieję, że ten znaczek ♂, to męski, bo nigdy nie jestem pewna xd Tak czy inaczej oczywiście Alan Rickman i Ian Somerhalder. W dalszej kolejności jest jeszcze Johny Depp. ;)

6. Jaki być Twój ulubiony parring z HP.
Oczywiście Sevmione <3 comment-3--="" nbsp="">

7. Lubisz arbuzy? 
Tak. Szczególnie zimne i na plaży xd

8. Czy myślisz, że się od czegoś uzależniłaś?
Wydaje mi się, że od fb. Moim nałogiem za to jest Hogwardzki trójkąt

9. Chciałabyś mieć jakąś nadprzyrodzoną moc?
Jasne. Najchętniej umiejętność stawania się niewidzialnym.

10. Jaki jest Twój aktualnie ulubiony zespół?
O kurde... ciężkie pytanie. Nie mam ulubionego, ale lubię np. Green Day lub Simple Plan.
FAKTY O MNIE:
1. Jestem absolutnie zakochana w czasach Henryka VIII i Anny Boleyn.
2. Mam świra na punkcie mojego psa, amstaffa - Cherry <3 comment-3--="">
3. Lubię dostawać prezenty.
4. Nie lubię zwiedzać, szczególnie gdy przewodnik przynudza. Sama ewentualnie mogę się przejść. Przewodnikom mówimy stanowczo NIE!
5. Moją ukochaną książką jest oczywiście Harry Potter.
6. Chciałabym się nauczyć hiszpańskiego, jednak na razie umiem policzyć od 1 do 10.
7. Piszę pamiętnik xd

MOJE PYTANIA:
1. Czego się najbardziej boisz i dlaczego?
2. Dlaczego wybrałeś/aś taką tematykę swojego bloga?
3. Jakie jest Twoje ulubione miejsce w Polsce/na świecie?
4. Ile lat miałeś/aś kiedy zacząłeś/ęłaś pisać?
5. Jak byś miał/a krótko polecić, zachęcić czytelników do przeczytania Twojego bloga, to co byś napisał/a?
6. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
7. Napisz swój ulubiony cytat.

NOMINUJĘ:
W przyszłości dopiszę jeszcze jakieś blogi, ale te moim zdaniem są najlepsze <3 comment-3--="">

NOMINOWANY POWINIEN:
1. Podziękować nominującej/nominującemu…
2. Pokazać na swoim blogu
3.Ujawnić siedem (albo więcej) faktów o sobie
4. Nominować 10 blogów, które twoim zdaniem zasługują na to
5. Poinformować o tym fakcie autorów
Jeszcze raz chciałam podziękować za nominację  Liebster Awards & The Versatile Blogger. Fajnie jest dostać taką nominację, aczkolwiek nie ukrywam, jest to męczące xd 
Mam nadzieję, że wszystko jest dobrze xd
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwuję Nie Spamuję