12 sierpnia, 2013

Beta!

Cześć.
Od jakiegoś już czasu, męczy mnie pewna kwestia. Mianowicie, czy wziąć sobie betę? Czytając ostatni rozdział, wyłapałam ogromną ilość literówek, która już została poprawiona, ale mimo wszystko była. Może ktoś powinien mi sprawdzać tekst przed opublikowaniem i właśnie tu mam do Was pytanie. Potrzebna mi taka osoba? Napiszcie proszę, co o tym sądzicie w komentarzach. Tak, czy raczej nie.
Pamiętajcie, że nowe notki będą się pojawiać później, bo beta musi znaleźć czas i to przejrzeć. To jest spory kłopot, ale za to nie będzie błędów, a niektóre były bardzo rażące. Z drugiej strony mogę sama sprawdzać tekst i na własną rękę go poprawiać, ale istnieje możliwość, że nie zobaczę wszystkich błędów.
A i jeszcze jedno... jeśli ktoś z Was byłby chętny, to też niech napisze, bo nie mam pojęcia skąd taką osobę wziąć. Nikt z mojego otoczenia się do tego nie nadaje, więc wszystko zależy od Was!
Z góry dziękuję za Waszą pomoc.
Pozdrawiam ;D

5 komentarzy:

  1. Zapraszam na betowanie.blogspot.com. Przemiłe dziewczyny, zawsze pomogą. Jedna z nich sprawdza jeden z moich tworów i zastanawiam się, czy nie przyjąć współpracy z jeszcze jedną :)
    P.S. Dobrze sobie radzisz na SS. Jutro postaram się wszystko tam ogarnąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za stronkę, na pewno na nią zajrzę. Od czegoś trzeba zacząć ;D
      Co do SS, to staram się jak mogę xd

      Usuń
  2. Patrze najnwoszy wpis HOGWARDZKI TRÓJKĄT, wchodzę z nadzieją , ze nowy rozdział i co? xD nie ładnie tak nabierać ludzi ;D
    Co do bety, też się nad tym zastanawiam, ale zbyt długo może to trwać, więc sama się wezmę za swoje błędy, mimo że nienawidzę czytać swoich wypocin xD
    Decyzje pozostawiam Tobie ;) zawsze możesz sama spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, no cóż, mój błąd, ale napisałam w tytule "beta", więc sama się na to złapałaś xd
      Ja jak czytam w miarę na świeżo to co napisałam, nigdy nie widzę błędów... irytujące xd

      Usuń
  3. Hm... myślę, że mogłabym Ci w tym pomóc :-) Mam jak na razie dużo czasu, zresztą zawsze staram się znajdywać czas na opowiadanka o Sevmionie. Jak byłabyś zainteresowana współpracą to ja chętnie. Nie jestem znowu takim mistrzem, ale zawsze lepiej jak druga osoba to przejrzy. Jak coś to tu pisz na maila, a może się jakoś dogadamy. majeczka466@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Obserwuję Nie Spamuję